Gwiyomi Followers

Monday 10 June 2013

assalamualaikum...selamat petang...hahha
dah balik dari kelas sudah...huh...dari pukul 9 smpai pukul 4...huh...bayang kan lah jd student yg top nie..hahah...x semangat la jugak sbb 1st day..pkul 9 dah masuk kelas ustazah radin bg sub fiqh muamalat...huhu...best ye...hhha..tp nnt minggu depan dah kena present...ohhh....ni la rasanye bla dah jd senior besar...haha....pndai2 la buat kerja....ok...no problem...aku boleh buat punya...

Pukul 11 plak...aq msuk dlm kelas credit management yg diajar oleh miss nainunis...dah 3 sem dy ajar aku...aku still lgi `takut` dgn dy...ntah la...tp serius la aku nie bkn ye jnis rapat2 dgn lecturer ni...hehe...korg taw...masuk2 kls yg x pernah aku msuk selama aku 5 sem nie...rupanya aku msuk kls yg aircond dy rosak...ya Allah..mmg perlukan kesabaran yg berlipat x ganda lah...alahai...serius la aq x mmpu...haha...smpi bdk2 laki yg x pkai tudung pn...boleh lencun habis...malu la sikit dgn dak2 pmpn yg x berpeluh walaupun pkai tudung...haha..Akhir ye...selamat jugak dpt tukar kls aircond...haha...klu x 1st kelas nie...aq dah ponteng dah...haha...uat keje jahat sekali2..

p/s:muhasabah diri...baru panas dunia...x panas akhirat...semoga aku x mengeluh atas segala nikmat yg diberi-Nya...mahupon panas @ sejuk...

Lepas habis kls c.nain...pkul 2 masuk plak kelas Microeconomics...PA aku yg ajar...haha...hari nie...cik isma cool sangat...dy ckp boleh tidur,urut,makan gula2,minum air, apa lagi ye....aku x ingat la...haha...lecturer mana la nk bg tidur dlm kls...takat take 5 tuh ok lah...haha...

terima la kasih dekat semua lecturer yg sanggup ajar kami...diploma islamic banking semester 5...
doakan anak2 didikmu...


No comments:

Post a Comment